fetchmail nedotahne postu - vyreseno

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Neděle Leden 19 18:33:18 CET 2003

Dne ne 19. leden 2003 12:17 jste napsal(a):
> Ahoj,

> 	Co znamena ta errorova hlaska to neviem ani ja. Fetchmailrc sa zda
> byt v pohode az na "smtpaddress localhost". Prave som pozeral do
> man-u a jednak to nie je potrebne (je to default) a jednak by som
> skusil ine optiony namiesto "smtpaddress". Napriklad "smtp
> localhost" (neviem ci to nahodou tiez nie je default, zmen
> smtpaddress na smtp a uvidis co to povie). Alebo "mda", ktory postu
> priamo preda sendmailu/postfixu/procmailu alebo co ti bezi lokalne.
> V kazdom pripade RTFM :), cast "Delivery Control Options".

> [...]

Jak se zda, tak problem nebyl na strane fetchmailu, ale asi v
nastaveni site. Zjistil sem, ze nefunguje ani ping localhost, a po
ifconfig se nevypsalo vubec nic. Ted uz sem to dal do poradku, ale
vubec netusim, jak k tomu doslo. Pokud vim, tak sem se v tom vubec
nestoural, proc taky, kdyz to vsechno pekne fungovalo. Kazdopadne
dekuji za rady, fetchmailrc sem poupravil a pošta už chodí.
--
Karel Vyskočil
Student FEL ZCU