maximalni delka souboru na FAT32?

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pondělí Leden 20 08:57:38 CET 2003

On So, 2003-01-18 at 11:37, Pavel Kankovsky wrote:

> to vypada, ze dd dostalo signal SIGXFSZ (nebo opravdu byla na konci
> dvojka?)

ta chybova hlaska je zkopirovana mysi z mgt (z terminalu), takze je
autenticka.

> Vypada to, ze sice mate vicemene aktualni jadro a glibc, ale dd jeste
> porad pracuje ve starem modu < 2 GB.

joy:~$ dd --version
dd (coreutils) 4.5.4

joy:~$ apt-cache show coreutils | grep relevantni_udaje
Version: 4.5.4-1
Pre-Depends: libc6 (>= 2.3.1-1)

ze by jeste pracovalo ve starem modu?

> PS: U toho FAT32 je mozna principialni limit 4 GB - x pro male x

plati to i pro W2K++? Ja jsem mel za to, ze FAT32 neni obyc. kopie FATu,
ale ze microsoft ty omezeni uz nejak vyresil a ze to dovoli terabajty.
Asi jsem je opet precenil ;-)

Petr