Seagate Barracuda ATA4 a starsi desky Abit

Jan Gregor gregor_jan na seznam.cz
Pondělí Leden 20 08:00:30 CET 2003

Mam desku abit be6-ii. Puvodne jsem mel ibm 22gxp a UDMA chodilo v
pohode. Po vymene za barrucudu iv jsem mel taky problemy s UDMA. Linux
po nekolika chybach prechazi na nizsi UDMA, tedy z UDMA2 na UDMA1.
Pokusum na UDMA2 se da zabranit vnucenim UDMA1 pomoci utility od seagatu.

Na desce mam jeste dalsi radic hpt366, ktery jsem zkousel na UDMA4. Opet
stejny problem, disk fungoval az na UDMA2.

Z mych zkusenosti tedy vyplyva, ze problem je na strane Seagatu. Zkousel
jsem komunikovat s jejich technickou podporou celkem bez uspechu.
Svaluji to na vsechny ostatni - OS, radic, ... .

Myslim si ze disk by mohl fungovat pokud by jste pouzil radic, ktery umi
UDMA5(UDMA100).