Fw: OT-samba a profily

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Pondělí Leden 20 09:27:08 CET 2003

Je to jeste trosku jinak - pouzivam roaming profiles, ale vzdy se mi k
danemu roaming profilu na serveru vytvori i lokalni kopie ve
\windows\profiles, cemuz chci zabranit. Zabira to na kazdem stroji obrovske
mnozstvi mista.
Martin H.