RH 7.3x6.2

Pondělí Leden 20 10:49:05 CET 2003

On Mon, Jan 20, 2003 at 10:39:45AM +0100, Tomas Srb wrote:
> Nekdo mi radil zkouset zprovoznit pouzivani glibc2.1 zaroven s glibc2.2
> pomoci LD_PRELOAD, ale zatim se mi to vubec nedari :-(. Netusi nekdo ?
>
> (nerad bych vypadal jako panikar, ale jestli mi ztraceny cas toho stroje daj
> k uhrade, tak se pekne prohnu... heeeeeelp :-)

Program by si mel vybrat knihovny automaticky.

V RH staci nainstalovat prislusne balicky compat-* pro predeslou verzi.

Tj. V RH 8.0 je compat pro 7.x, ale neni pro 6.x. Takze do 8.0 je
potreba natlacit compat-* z 7.3 (protoze tyhle compat zajistuji provoz
aplikaci z 6.x v 7.x).

LD_PRELOAD se pouziva jen pokud nechcete pouzit (cast) knihovnich funkci
aktualnich knihoven (napr. drive kvuli preplacnuti vstupnich metod v X
pro rozchozeni vstupu narodnich znaku).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz