qmail - mail server

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Leden 20 11:18:31 CET 2003

Hellou lidi,

mam takový problém, reinstaloval sem mail servr - cista instalace a
obnova ze stare, nova RH 7.1 stará RH 6.2. Obnovoval instlaci qmailu
jsem vice mene jenom pretah z 6.2ky.

Nastavoval jsem open relay jenom pro konketni sit, pomoci xinetd, ale to
fungovalo nejak zbesile, z vetsiny verejnych mail servu (seznam,quick)
nechodila posta vubec.

Rochodil jsem tedy tcpserver, nastavil podle navodu. Jak se zda open
relay pro dotyčnou síť funguje, ale z jiných serverů stále nechodí nic.
Když se pokpuším připojit telnetem tak mi to hodí :

Connected to ipstroje
Escape character is '^]'.
Connection closed by foreign host.

jako kdyby to odmitalo prijmou smtp odkudkoli jinud bezohledu na to
jestli ji ma nebo ne v rcpthost.

Poradíte mi prosím

díky

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.techworld.cz www.mirnet.cz