tablet + mouse

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Leden 20 11:39:10 CET 2003

On 20/01/2003, Vladimir Naprstek wrote:

> Je mozne v X pouzivat stridave mys i tablet bez rekonfigurace
> a restartu Xu? Chci si poridit maly tablet pro praci s grafikou, ale
> v ostatnich programech pouzivat mys. Jde to nejak zaridit? I prepinani
> vstupniho zarizeni (podobne jako klavesove mapy) by mi stacilo...
>
> Co jsem prohlizel napovedy k tabletum, tak vsechny upravovaly
> konfiguraci Xu tim ze zakomentovaly mys a pridaly tablet....

Asi pred tydnem se tu resila mys a touchpad, mozna to bude s tabletem to
podobne (viz treba http://www.linux.cz/lists/archive/linux/174877.html).

Mimochodem, mate uz nejaky tablet vybrany? Mne se celkem zamlouva podle
referenci na webu Acecat Flair. Ma sice nektere nevyhody, ale zase
docela prijemnou cenu... (nejake srovnani s Wacom Graphire je na
http://www.dansdata.com/flair.htm)

S pozdravem
Michal Krause
--
Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka