tablet + mouse

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Leden 20 11:44:20 CET 2003

On Monday 20 of January 2003 11:20, you wrote:
> Je mozne v X pouzivat stridave mys i tablet bez rekonfigurace a restartu
> Xu? Chci si poridit maly tablet pro praci s grafikou, ale v ostatnich
> programech pouzivat mys. Jde to nejak zaridit? I prepinani vstupniho
> zarizeni (podobne jako klavesove mapy) by mi stacilo...
> Co jsem prohlizel napovedy k tabletum, tak vsechny upravovaly
> konfiguraci Xu tim ze zakomentovaly mys a pridaly tablet....

DD,

 ano, je to mozne a normalne to na svem stroji pouzivam ...
Mam Wacom Intuos2 USB a funguje to velmi dobre. Jen je potreba pouzit
novejsi ovladace, nez jsou v jadre, i kdyz myslim, ze s 2.4.20 to uz funguje ok.
Vice byste se mohll dozvedet na http://linuxwacom.sourceforge.net/

A pokud se rozhodujete, co si poridite, tak nedelejte kompromisy! wacom rulez :)

Podivejte se na nastrel XF86Config-4:
========================
Section "ServerLayout"
        Identifier "XFree86 Configured"
        Screen      0  "Screen0" 0 0
        InputDevice    "Mouse0" "CorePointer"

        InputDevice   "pen1"  "AlwaysCore"
        InputDevice   "eraser1"  "AlwaysCore"
#        InputDevice   "cursor"
EndSection

# Module loading section
Section "Module"
        Load  "dbe"             # Double-buffering
        Load  "GLcore"          # OpenGL support
        Load  "dri"             # Direct rendering infrastructure
        Load  "glx"             # OpenGL X protocol interface
        Load  "extmod"          # Misc. required extensions

        # WACOM tablet
        Load  "wacom"       # Wacom Device Driver
EndSection

Section "InputDevice"
        Identifier  "Keyboard0"
        Driver      "keyboard"
        Option      "XkbLayout" "us"
EndSection
Section "InputDevice"
        Identifier      "Mouse0"
        # Modified by mouseconfig
        Driver          "mouse"
        Option          "Device"                "/dev/mouse" # /dev/mouse je symlink na /dev/psaux
        Option          "Protocol"              "IMPS/2"
        Option          "Emulate3Buttons"       "yes"
EndSection

#
# WACOM INTUOS 2 TABLET
#
# Settings for wacom pen
Section "InputDevice"
        Identifier   "pen1"
        Driver       "wacom"
        Option       "Type" "stylus"
        Option       "Device" "/dev/input/event0"
        Option       "USB"           "on"
        Option       "Tilt"          "on"
#       Option "BaudRate"       "38400"
        Option     "Mode"          "absolute"
#        Option "DebugLevel" "10"       # be very verbose
#       Option "Threshold" "40"
Endsection
# Settings for wacom eraser
Section "InputDevice"
        Identifier   "eraser1"
        Driver       "wacom"
        Option       "Type" "eraser"
        Option       "Device" "/dev/input/event0"
        Option       "USB"           "on"
        Option     "Mode"          "absolute"
#       Option "BaudRate"       "38400"
#       Option "DebugLevel" "10"       # be very verbose
#       Option "Threshold" "25"
Endsection

#
# end WACOM INTUOS 2 TABLET