Fw: OT-samba a profily

Ing. Martin Homola speedy na jazgym-ostrava.cz
Pondělí Leden 20 12:59:46 CET 2003

Profily na lokalu se pouzivaji pri nedostupnosti PDC, to je ale vlastnost,
kterou nepotrebuju. A pri 350 uctech a 2GB lokalnich discich jsou ty lokalni
profily opravdu plytvanim volnym mistem.
Potrebuju, aby k nim Win pristupovaly primo na Sambe.

Hmm,