qmail - mail server

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Leden 20 13:17:37 CET 2003

Jan Houstek wrote:

> Takze pokud tomu spravne rozumim, tak tcpserver bezi a z lokalni site vse
> funguje. Qmail ma spravne nastavene rcpthosts. V tom pripade je jeste
> otazkou, co je obsahem souboru jmenem pravdepodobne tpc.smtp, ze ktereho
> byl generovany ten tcp.smtp.cdb.
>
> BTW pokud by spojeni skutecne ustrihnul qmail, tak by se o tom mozna
> zminil do logu. To jste kontroloval?

Sipu si popel na hlavu,

jak sem prave zjistil tak od te chvile co pouzivam tcpserver neprojdou
podle logu naprosto zadne maily ani z dotycne site. Nicmene pokud sem
pouzil xined tak to jakztakz fungovalo

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.techworld.cz www.mirnet.cz