TV out na GeForce4 MX 440

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pondělí Leden 20 15:36:11 CET 2003

Option

Zkousel jsem ruzne varianty uvedene v dokumentaci, bez vysledku. Chyba bude
zrejme viz. nize.

>A jeste jedna vec:

  >o The "TVStandard" option should be added to your screen section; valid

  >values are:

>Klicove slovo ma na konci pismeno "D" ne "T".

Sypu si popel na hlavu, tohle jsem opravdu prehledl, preci jen jsem koncil
po 1 v noci. Uz z  této hlásky me to mohlo trknout - (WW) NVIDIA(0): Option
"TVStandart" is not used. Není pouzit. Spis je divne ze v logu nenadaval na
neznamou polozku. Velke diky snad to bude ono.
S pozdravem RT