TV out na GeForce4 MX 440 (mozna trochu OT)

trnkar1.ete na mail.cez.cz trnkar1.ete na mail.cez.cz
Pondělí Leden 20 16:56:13 CET 2003

>Ja odpovim otazkou, mozna trochu OT

>Jak mate pripojenou videokartu k televizi?

S-video na strane pocitace a Scart na televizy, takze tak jak popisujete.

>Vase chovani muze byt take zpusobeno pouzitim kabelu S-video > Scart, ale
>konektoru Scart existuji dve verze. Jeden ma vstupy/vystupy RGB (ta je
>pouzita v 98procentech pripadu) a ten druhy ma vstupy/vystupy S-video (ten
>je pouzit ve zbyvajich 2 procentech).

Bohudík jsem majitelem toho správného Scartu, ma vstupy/výstupy S-video,
rucne jsem ten kabel delal a ten Scart to  ma na sobe napsane. Navíc jsem
ho odzkousel na jinem pocitaci s win2000 kde výstup barevne jede. Nicmene
ten spravny jsem vybral náhodou (jiný momentalne nebyl) a o tom, ze
existuji dva druhy jsem nemel ani paru (ani prodavac se nezminil). Díky za
info. S pozdravem RT