Gkrellm a mailcheck

Ondrej Tuma konference na webjet.cz
Pondělí Leden 20 17:09:07 CET 2003

Petr Klima wrote:
> Zdravim,
> funguje nekomu mailcheck v Gkrellm na vzdalenem IMAP serveru?
> Potrebuju testovat postu na vzdalenem IMAP serveru komunikujicim pres
> SSL. Chci po nem, aby postu pouze zjistil, nestahoval.
>
> V Setupu mail pluginu mam mailcheck program fetchmail -c --ssl, v
> zalozce Mailboxes jmeno, username i heslo, protokol IMAP, slozka
> inbox. V zalozce Options jenom aby postu pouze testoval, nestahoval.
>
> Takto mi to stabilne hlasi, ze mam 3 nove a celkove 3 zpravy. Realny
> stav je zhruba 0/25. V Mozille to bezproblemu jede, kdyz spustim
> [...]

Pouzivam jenom klasicky imap, ten chodi ok, ale ssl mi nejak nechce, to
jsme ale nezkoumal detailne, mozna mam nekde jenom chybu ja

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)
www.webjet.cz www.techworld.cz www.mirnet.cz