qt-mt

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Pondělí Leden 20 19:31:01 CET 2003

milamber na vakna.cz wrote:
> Dobry den,
> mam (nově) Linux RH 7.3 s KDE 3.0.5 a pri pokusu prelozit nejakou KDE
> aplikaci, mi configure vrati ze chybi qt-mt. Proc, mam tam QT 3.0.5 a
> je tam kompletni (vechny rpmka). Kde mam hledat chybu ?
>         Nebo se na to mam rovnou vykaslat a qt si sam zkompilovat ?
> Muzu pouzit i qt 3.1.1 ?
Tohle bych příliš nedoporučoval, pokud si nechcete překompilovávat celé
KDE a všechny závislé aplikace :-))

Zkuste se podívat do config.log (nebo tak nějak). Zjistíte proč přesně
to nejde a kde co hledá.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)