maximalni delka souboru na FAT32?

Pondělí Leden 20 20:34:09 CET 2003

On 20 Jan 2003, Petr Stehlik wrote:

> ta chybova hlaska je zkopirovana mysi z mgt (z terminalu), takze je
> autenticka.

Interesantni. Ale dovolim si o 100% autenticnosti pochybovat, protoze
Google zna jen dva vyskyty SIGXFS2 a oba jsou zjevne preklepy. :)
A aktualni zdrojaky glibc se take k nicemu takovemu neznaji.

Mozna je to preklep v lokalizaci. Kdyz to pobezi s LC_MESSAGES=C, tak
to napise co?

> joy:~$ dd --version
> dd (coreutils) 4.5.4
>
> joy:~$ apt-cache show coreutils | grep relevantni_udaje
> Version: 4.5.4-1
> Pre-Depends: libc6 (>= 2.3.1-1)
>
> ze by jeste pracovalo ve starem modu?

Pres strace by melo jit poznat, jestli dela open() s O_LARGEFILE apod.

> plati to i pro W2K++? Ja jsem mel za to, ze FAT32 neni obyc. kopie FATu,
> ale ze microsoft ty omezeni uz nejak vyresil a ze to dovoli terabajty.
> Asi jsem je opet precenil ;-)

Velikost souboru je i ve FAT32 urcena 32 bitovym cislem. Ano, teoreticky
by bylo mozno vytvorit delsi retez clusteru...