Samba ako PDC a profily

Frantisek Kajan optikus na zrak.sk
Pondělí Leden 20 21:23:27 CET 2003

Zdravim,

dakujem vsetkym za pripomienky, islo mi hlavne o to, ze v sieti mam
stale problemy pri prenasani profilov na server a potom spat (iba u
Win2000 a WinXP). Profily s Win98 idu bez problemov.Na Win
2000/XP to niekedy "zblbne" a profil sa pri prihlaseni zo servera
nenatiahne (vytvori sa docasny lokalny). Preto som chcel zakazat
prenasanie profilov z PC na server (kazdy user ma svoj PC, takze
profily nepotrebujem prenasat medzi viacerymi pocitacmi). Pri
prihlasovani do domeny potrebujem iba namapovanie diskov,
nastavenie casu a aplikovanie politiky...