Prosim vysvetlete mu se linux neni spatnej

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Úterý Leden 21 08:42:13 CET 2003

Jiri Vcelak wrote:
> Dobry den,
> potreboval bych pomoc s jednim ignorantem kterej si mysli ze jinux je na 2 veci nikdy ho ani nevidel a dela zavery......Ja na to ani nemam silu mu to nejak vysvetlovat.....Protoze tyhle lidi to asi nikdy nepochopej ze muze bejt neco jinyho nez widle.........

skoda snahi je to ignorant.
Takym vzdi zelam to co sa stalo v mojej minulej praci.

Tam sa popalili hned dvakrat.

1. krat si kupili nejaky soft co bol vo win a linux verzii (urcite viete
ktoru verziu kupili ;-). ked potrebovali upgradnut tak im vyrobca
oznamil ze kedze win robili neprekonatelne problemi uz ich nepodporuju
(holt 20 licencii na win NT mozu teraz pouzit ako hajzlovy papier)

2. krat ked pri inom projekte zistili ze ho musia cely prerobit lebo win
platforma nesplnuje vyse 90% vyzadovanich noriem.