Orinoco_cs

Adam Stalmach adam.stalmach na netopyr.net
Úterý Leden 21 08:50:00 CET 2003

Hmm konfigurace je opravdu rozmanita, ale momentalne to zkousim
rozchodit na PII 266 Mhz s VADEM PCMCIA/ISA redukci kterazto kombinace
mne bezne chodi i v v linuxu. Muj problem byl asi trosku spatne
nadefinovan. Podle toho co jsem cetl u autora wireless tools se zrovna v
techto driverech menilo trosku API a vubec se to nechova stejne jako
kdyz pouzijete driver wvlan_cs driver. Imho ten mne sice chodi, ale
nadruhou stranu nejsem stejne jako autor driveru orinoco_cs prilis happy
z toho ze ten zatracenej driver pod zatezi vypisuje TX timeout /pro lidi
kteri obcas ctou news, toto vypisuje funkcni orinoco_cs pri konfliktu
IRQ a taktez i driver wvlan_cs, potiz je v tom ze posledne jmenovany
driver to nedela jen pri IRQ konfliktu ale i bez nej a z toho clovek
neni fakt vubec HAPPY/. Autor wireless tools uvadi na svych strankach
nejake patche pro drivery tak aby to chodilo i z jeho wireless tools.

Mozna jem spatne napsal svuj puvodni dotaz. Muj problem neni v tom ze by
mne nechodil driver orinoco_cs jako takovy, ten slape a skvele. Smutne
je ze mne nefunguje wireless tools a ja nejsem schopen tam tedy natlacit
spravne ESSID atp. /tedy schopen toho jsem, ale za cenu zapisu na tvrdo
do proc coz neni to prave orechove/.

Abych jeste dodal i zbytek: orinoco_cs dokud se do nich nevrtam fachaji
ok, jakmile je zkusim patchnout, zacina muj problem s tim ze se
nechytaji /existuji ruzne patche pro ruzne verze toho driveru a
projevuji se ruznymi vykriky do logu/. Snad jeste nekde dole na strance
k wireles tools je poznamka o patchi jadra.

Jenom mne zajima jestli uz toto nekdo resil ci ne ?

--
		Adam Stalmach

-------

Network Administrator