Jeste jednou hyperthreading

Úterý Leden 21 09:48:55 CET 2003

Tomas Konir wrote:
> To neni nic divneho, protoze u takovych poctu procesu a obsazeni pameti se
> u mne vetsinou system uswapuje a nebo zacne vyvadet jine strasne veci
> (treba spacha sebevrazdu tim, ze zabije init).

	Neni pravda - veskere includy jsou asi 100MB - natahne je 1x do cache,
datovy a zasobnikovy segment jednotlivych GCC jsou jednotky MB a spousta
pameti je pouze alokovana ale nevyuzita => neni treba provadet fyzickou
rezervaci, veskere kodove segmenty a staticka data jsou sdilena mezi
vsemi instancemi... => mam prakticky overeno, ze s 1GB pameti a diskovou
propustnosti kolem 50MB/s (vyuzije se 1x na cteni a pak uz jen na zapisy
*.o a *.a) je to vcelku slusna zatez (videl jsem i LOAD v radove tisici
a vys), ale stale se na vedlejsim terminalu da bez problemu pracovat...

PS: make -j nezkousejte na make dep... - nevim proc, ale posteka se to
(ani ten make zrejme neni dokonaly) a je treba dat make mrproper...;-)

> No von tomu kazdy rika jinak.

	Na slusnem zeleze dostavate opravdu slusne vysledky a prominte, Pentium
a 32MB pameti opravdu v dnesni dobe neni standardni vyvojarsky nastroj...