Mozilla bez spravce oken

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Úterý Leden 21 11:31:37 CET 2003

:> | Neviem, tiez som ten problem predvcerom mal, vyriesil som to
:> pouzivanim twm.
:>
:> No taky nevim, ale mozna by se jako WM hodil ratpoison. Ten Vam prilis
:> systemovych prostredku nesezere ;)

mimochodom strata focusu z mozilly pri neexistencii wm bola reportovana
chyba v bugzille .. takze mozno by bolo treba najskor hladat tam a
pripadne ci sa to riesi ..

co sa tyka vhodneho wm, tak pouzitelny je aj swm ( small window manager
- http://www.small-window-manager.de/ ) .. nevie v principe ani t.r.t,
ale problem riesi .. a ma len do 12kB ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying