SuSE 8.1 Splash Screen

Petr Kania kania na suse.cz
Úterý Leden 21 13:50:51 CET 2003

bubuss ve svém dopise z Út 21.led v 13:45 uvedl(a):

> Tak jedine ceho jsem tim dosahl bylo zvetseni pisma o kousicek ale po spalshi
> ani pamatky.

predpokladam, ze mate nainstalovany baliky bootsplash a bootsplash-theme (zkuste se
podivat do jejich dokumentace - pokud tam je;)

--
Best Regards / S pozdravem,

Petr Kania
Production and sales department senior member
Samostatny pracovnik produkce a prodeje
SuSE CR, s.r.o.                  e-mail: petr.kania na suse.cz
Drahobejlova 27                  tel: +420 2 96 54 23 73
190 00 Prague 9                  fax: +420 2 96 54 23 74
Czech Republic                   http://www.suse.cz