usb disk x Olympus C1-Zoom - vyreseno

"Ing. Karel Tylec(ek" karel.tylecek na post.cz
Úterý Leden 21 14:02:39 CET 2003

Jan Povolny wrote:
> Dobry vecer,
>
> odpovim si sam, uz jsem to zprovoznil do stavu, ktery jsem schopna pouzivat
> moje zena i ja :-).
>
> Bohuzel stale stojim pred problemem, jak pouzivat obe zarizeni naraz, jedno
> po druhem uz funguje.
>
> Mam k dispozici oba moduly usb-storage, rmmodem vzdy vyhodim ten spatny a
> insmodem nahraji ten dobry, pote muzu pracovat s prislusnym zarizenim, po
> ukonceni prace opet vyhodim ten spatny a nahraji ten dobry (pro druhe
> zarizeni). Je to trochu krkolomne, ale opakovane funkcni.
>
> Tot vse
> [...]
Funguje oboji  i s jenim modulem. Jen je potreba ve zdrojacich to
upravit aby fungovali oba dva. Nekde jsem to vygoogloval a ted nesedim u
stroje kde jsem to aplikoval, ale vim, ze ve zdrojacich se upravoval
soubor (asi transport.h - jak uvadite) a (mozna) jeste jeden soubor.
Vsim jsem si totiz, ze existovali "dve" reseni:
  1. Rychle a nedusledne == funguje jedno nebo druhe (nynejsi vas stav)
zpusobene prepsanim spravneho "hausnumera" nespravnym nestandartnim
Olympusackym.
A pak reseni
  2. Dusledne == kde ve zdrojacich se zavadi podminka "if"...
A tudiz staci jeden modul :-))

Ale brime nestandardu Olympusu (fuj Olympuse styd se) asi nebude
vcleneno do kernelu a tak bude potreba jej vzdy prekompilovat.