Zase ty oddily...

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Úterý Leden 21 15:25:02 CET 2003

On Tue, Jan 21, 2003 at 01:20:53PM +0100, Jarda Mikulík wrote:

> To jste asi velká vyjimka, když pouštíte PC jednou za 1/2 roku a zbytek
> času je vypnuté. Pokud ovšem myslíte nabootovat a pak užívat a příští
> bootování až za půl roku tak vám závidím, že nabootujete jednou a systém
> už z partice ze které nabootoval pak půl roku nic nečte ani nic
> nezapisuje... Asi jsem to špatně nazval, spíš než bootovací jsem asi
> mohl napsat systémovou (ale i to je zavádějící).
> 	Jarda

Používám bootovací partišnu 16MB přimountovanou na /boot kvůli omezení
BIOSu na 1024. cylindr. Respektive jsem ji používal, než jsem si disk
přerozdělil na /, swap a /home. Tím se mi / vejde pod 1024. cylindr.
Na Windows už místo nezbylo, proto nemusím přebootovávat.

PC vypínám jednou za půl roku, abych z něj vymetl prach, namazal ložiska
ventilátorů a případně přidal/ubral nějaké zařízení. Jinak ho nevypínám,
abych neztratil informace z otevřených pracovních oken a historii editace.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz