Zase ty oddily...

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 21 18:17:53 CET 2003

> Udelal jsem to.

Jak se vam to povedlo - mate nekde vypisy fdisk-u ?
IMHO jste mel spatne nastaveho skryvani - NESTACI partisnu
oznacit jako hidden (bezne jeji ID+0x10), ale MUSI se jeste
oznacit ktera je C: !!
Nevim jak se to presne dela, ale pomoci fdisk-u z linuxu to
nedokazu, zatimco Wokenni utility to delaji bezne.

> Tak si to zkuste. Ja pouzil win98SE. Ale predtim si radsi provedte
> zalohu, at mi potom nenadavate, ze jste kvuli mne prisel o data.

Ja to bezne pouzivam :)

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s