Zase ty oddily...

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Leden 21 18:17:52 CET 2003

> Já jsem na ty bludy přišel tak, že jsem to zkusil. A přišel jsem
> o část dat. Novější verze si s tím možná už poradí, ale Win98SE
> určitě ne.

Win98SE si stím naopak určitě poradí - vlastní zkušenost.

Za domácí úkol si to zkuste najít v archívu - před časem tu
běžela podobná debata a já jsem posílal i výpisy rozdělení jak z
linuxu tak z Wokem (obojích) i DOSu.

Vzhledem ke "stabilitě" Woken si na počítače které používám
obvykle nainstaluju Wokna 2x a občas s dost šíleným rozdělením.
A vždycky v pohodě.

Samozřejmě je nutné používat dostatečně "inteligentní" zavaděč
který si poradí i se skrýváním nepoužitých partišen, ale to není
problém :)

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s