squid http-accelerator mode & ssl ?

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Leden 22 06:52:52 CET 2003

Na mysli mam nieco take, ze pouzijem NATko a potom cez redirector to
bachnem este raz inde. Takze nakoniec klient sice vidi IP adresu, ale
ta nesedi tej co je v skutocnosti.
Takto to viem spravit, ale je to neziaduce.

> Jsou-li splneny nasledujici podminky:
>
> 1. server nesmi nabonzovat jim pozorovanou adresu klienta, nebo musi
>    byt zarizeno, aby videl adresu skutecneho klienta

Toto je splnitelne

> 2. server nesmi vyzadovat klientske certifikaty na urovni SSL/TLS
>    (nebo musi byt mezi skutecnym serverem a skutecnym klientem
>    jedno neprerusene SSL/TLS spojeni, ale to by trochu popiralo smysl
>    toho akceleratoru)

prave toto je ten problem. Podla mojich vedomosti SSL spojenie nie je
mozne rozpojit. Takze nastavenie squidu na http-accelerator mode je
iba na http komunikaciu. Ci sa mylim? Vie mi niekto s urcitostou povedat
ci to dokaze, alebo nie? Ak nie aky soft to dokaze? Existuje nieco take?

> 3. klient musi od proxiny dostat certifikat, ktery odpovida adrese
>    (jmenu), na ktere se pripojuje

toto asi squid mu v danom mode neposle