Re: KDE3: Qt3 knihony

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Leden 22 09:04:04 CET 2003

Dobrý den,

> například qt-3.0.5 lze stáhnout z
> ftp.linux.cz/pub/linux/redhat/linux/updates ...

3.0.5 není potřeba, to už je ke KDE 3.0. Já jsem
myslel, že je budu potřebovat ke KDE 3.0.5a, ale
byla to chyba - narozdíl od KDE 3.0.8 tyto nevyžadují
qt-3.1.X a jedou s původními 3.0.X.

Já teda mám KDE 3.0.8 ze září a s nimi i originály
RPM qt-3.1, ale ty jsou ještě velmi krpoidní; myslel
jsem, že se třeba dají sehnat někde nový...

> stahoval jsem si src.rpm balíčky, ale qt jsem přeložil až na několikátý

qt-3.1.1 mě šly zkonfigurovat a zkompilovat, ale při
instalaci se zacyklovaly v adresáři moc a zaplnily
celej swap...

> pokus a kde (3.0.3, zdroj tamtéž) se mi nepovedlo přeložit vůbec (sigsegv)

To jsem taky zkoušel a dopadl jsem obdobně. Nic jinýho
jsem ale nečekal...

Oak

Reklama:
Nenechte si ujit lednovy VYPRODEJ TELEFONU! Alcatel 311 za 1.577 Kc <http://www.oskarmobil.cz/handsets/handset.php>