sitova instalace RH8.0 s PCMCIA Xircom

Středa Leden 22 09:17:16 CET 2003

On Tue, Jan 21, 2003 at 10:44:13PM +0100, libor wrote:

> Diky za odkaz, prostudoval jsem si to a podle te dokumentace by mel
> byt prikazovy radek pod klaves. zkratkou CTRL+ALT+F2....bohuzel, ale
> neni.  Pro jistotu jsem to zkousel na "normalnim" PeCku, protoze na
> tom men notebooku je pod touto zkratkou vstup do power managmentu
> biosu.  Zkuste to nekdo a uvidite....takove dohady, ze by tam mel byt,
> jsou na nic.

Shell tam urcite je. Proc ho nevidite muze mit ruzne duvody. Napriklad v
textovem rezimu se macka jen ALT+F2. V grafickem pak CTRL+ALT+F2. A
shell se objevi az po spusteni Anacondy, tj. ne v prvnich fazich
zavadeni systemu a inicializace ovladacu.

Take to muze byt tim, ze vase klavesnice je divna (event se ztrati v
managmentu notebooku atp).

To ze tam shell je, nejsou dohady. Ja ho normalne pouzivam.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz