Netbeans 3.4

Jiøí Baloun balouj na pds.plz.cdrail.cz
Středa Leden 22 09:56:07 CET 2003

Zdravim

Mam takovou drobnost

Rad bych si naistaloval Netbeans IDE, mam stazenou verzi 3.4.
Po spusteni binarky, se program tvari, ze hleda JVM:

./NetBeansIDE-release34-linux.bin
InstallShield Wizard

Probíhá inicialzace InstallShield Wizard...

Probíhá hledání prostoedí JVM(tm)...

a potom me to vykopne zpatky do konzole => instalator vubec nenabehne.

Zkusil jsem zadat instalaci i s parametrem:

./NetBeansIDE-release34-linux.bin -is:javahome /usr/j2sdk1.4.1

Opet se instalator tvari, ze ano, ale zase nic,
jako v predchozim pripade.

Dival jsem se i po Siti, ale taky nic moc.

Nemate nekdo jeste nejakou fintu, jak to rozchodit?

Mam Debian 3.0 (3.0r1), 2CD Unofficial Extra update 20021218
HW: Duron 950/256MB RAM

Dekuju moc

Zatim

J. Baloun