squid http-accelerator mode & ssl ?

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Leden 22 10:30:48 CET 2003

Toto je pekne riesenie. Pospisal by som to asi takto
- komunikacia klient - server https
- komunikacia server - aplikacny server http

Bohuzial ja mam riesit:
- komunikacia klient - server https
- komunikacia server - aplikacny server https

Mozem to presmerovat na https? Ma to niekto odskusane?,
alebo to mozem zavrhnut a presvedcit ich na ine riesenie.

Igor