rozdieli medzi instalatormi debianu

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Leden 22 12:27:01 CET 2003

Dobry den,

On Wed, Jan 22, 2003 at 12:00:05PM +0100, Marek Blasko wrote:
> Dobry den!
>
> Rad by som sa spital ci niekdo nevie aky je rozdiel medzi instalatormy
> debianu 2.2 a 3.0.
>
> Chcem nainstalovat debian 3.0 na Nubus PPC a upraveni instalator i z
> nubus jadrom som zohnal len pre 2.2 (z original stranky nubus kernelu)
>
> alebo sa nato mozem vykaslat a urobit jeho pracu rucne pomocou starsej
> instalacie MKlinuxu ako je to ukazane na:
>
> http://www.symsys.com/~ingram/hardware/powermac/potato-install-v1.html

a neslo by zkompilovat si jadro pro ten Nubus PPC a podstrcit ho
na instalacni disketu Debianu 3.0? Je to zcela bezny postup,
instalacka ma msdosfs a je tam i spustitelny soubor rdev.sh,
ktery umi upravit parametry kernelu co se tyce root zarizeni
a toho, ze bude vyzadovat root disketu apod...

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,