Re: KDE3: Qt3 knihony

Oak Oak.brno na seznam.cz
Středa Leden 22 13:51:37 CET 2003

Dne 22. leden 2003, <linux na linux.cz> napsal:

> Roman Fordinal wrote:
>  To bude tim ze to tzv. KDE3.0.8 je nejaka beta pro KDE3.1.

To je, já vím.

>  Vrakoidni? A nejde prelozit Qt/KDE kvuli vecem jako SIGSEGV?

To si pletete s jiným příspěvkem...

> Mozna by stalo
> za pokus hledat priciny alespon nekterych chyb nekde jinde, na tomhle
> pocitaci takovehle veci funguji (taky SuSE8.1).

OK. Příklad: Vytvořte v Konqueroru klávesovou zkratku na
příkaz "Vytvořit adresář..." a (pokud jste došel až sem,:-)
uložte ji pod F10 (dříve default). Restartujte Konqueror a
určitě mi dejte vědět, jak Vám to (ne)funguje.

Spousta dalších problémů s Konquerorem, ale ty jsem vyřešil
editací konfigů, jak jsem psal...

...já bych KDE k SuSE nekritizoval, Vážím si jejich dosavadní
práce, dokonce ho ob několik distribucí kupuju. Ale tohle
stojí za zmínku...

Oak

P.S.: Pokud budete reagovat, napište mi, jakou verzi KDE máte
(měla by být 3.0.3 případně 3.0.4 po patchování) a jak byla
modifikována opravami či
aktualizacemi.

Reklama:
Předplaťte si Tarify nové generace na šest měsíců a získáte volání o víkendu
v síti Oskar zdarma. http://www.oskarmobil.cz/services/whatsnew.php