IRQ routing conflict

Vladimir Naprstek vladimir.naprstek na scplyn.cz
Středa Leden 22 13:58:01 CET 2003

Dobry den,
koupil jsem novou desku a pri bootu se mi objevuji hlasky &%SUBJ% (po
nalezeni USB). Pak take pote co jsem zkusil vyrobit a naloudovat modul
pro zvukovou kartu. Presto se zda ze zarizeni funguji (alespon USB ano,
zvuk jeste teprve delam)...

Jiz jsem hledal na inetu, ale vse co jsem nasel bylo, ze se asi jedna o
bug kernelu a ze se na tom pracuje. Ale byly to hlasky stare tak dva
roky a navod na odstraneni nikde.

Poradite co s tim?

PS jedna se o desku ASUS A7V8X/LAN s KT400 chipsetem (a 1G net chipem
broadcom bcm5700, ktery jsem na jinem stroji rozchodil a tady mi zatim
vzdoruje).

predem diky
--
Vladimír Náprstek