ako na vyrobu suse CD

Milan Roubal roubm9am na barbora.ms.mff.cuni.cz
Středa Leden 22 14:41:39 CET 2003

Podle mych informaci SuSE jako duvod pro zpozdeni
vystaveni aktualni distribuce na ftp uvadi ze
nektere balicky jsou pozmenene proti CD
verzi a proto to trva dele, takze teoreticky
by z toho ani originalni CD nemela jit vytvorit.
    Zdravi
    Milan Roubal

----- Original Message -----
From: "Peter Ronai" <linux na my-scotland.sk>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Wednesday, January 22, 2003 2:30 PM
Subject: Re: ako na vyrobu suse CD

Povodna otazka

On Wed, 2003-01-22 at 12:20, Milan Roubal wrote:
> Nevim jestli jsem to dobre pochopil,
> ale na vyzkouseni to prece muzete rovnou instalovat
> z ftp nebo stazene na hdd, pokud to chcete jen otestovat.
> CDcka vyrabet netreba.
>     Zdravi
>     Milan Roubal

prosim Vas.....
V robote neviem kde mi hlava stoji ohladom inych veci a OS a aj ked mam
doma kapacitu 128kbps, nezda sa mi to adekvatna rychlost ked to porovnam
s nepomerne vyssou kapacitou v praci.
Ano viem:
- mozem instalovat cez ftp
- mozem to mat na disku
- mozem to napalit a ked to nebude fungovat tak zkopcit na disk a
prepalit inak
atdatd....
To nebola otazka, to viem (a asi aj hocikto kto to bude neskor hladat v
archive).
Otazka je ako spravit korektny set CD.
Jedna z moznych odpovedi je aj ze to NEJDE s dostupnymi data vhodnymi na
download.

dik

dz