Linux se korektne vypne

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Středa Leden 22 14:59:42 CET 2003

On Wed, 22 Jan 2003, Pavel Kraus wrote:
> Zdar, mame tady takovou zahadu. Nasi technici pouzivaji merici konzoli
> pohanenou linuxem (nejaka specialni instalace, jadro 2.0.0). Posledni dobou
> se obcas (zrejme zcela nahodne) stane, ze se cely system korektne vypne.  V
> syslogu jsem nasel jenom hlasku 'Exiting on signal 15'. Jediny problem, na
> ktery jsme tam zatim prisli, je (asi) poskozeny (vykvedlany?) harddisk.
> Konzole je na palube vrtuloveho letadla a ty otresy obcas stoji za to.
> Nejaky cizi software tam byt nemuze, system je izolovany od site a vseobecne
> [...]
Neni to tim, ze z nejakeho duvodu klekne ta aplikace (nedostane data
z disku ??? ) a tim vypne system ?
Neco na zpusob /etc/rc.d/rc.local
===============
spust_aplikaci
/sbin/halt
Zkusil bych data z disku prekopirovat na jiny disk - treba tam bude i
syslog.
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz
Spravce poc. site	VTOPU            Mirova 727
tel: +420 494 673874	Cs. Odboje       518 01 Dobruska
fax: +420 494 673620	518 16 Dobruska  tel: +420 494 623493