genhdlist na SuSe Was: ako na vyrobu suse CD

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Leden 22 15:09:59 CET 2003

On Wed, 2003-01-22 at 13:41, Milan Roubal wrote:
> Podle mych informaci SuSE jako duvod pro zpozdeni
> vystaveni aktualni distribuce na ftp uvadi ze
> nektere balicky jsou pozmenene proti CD
> verzi a proto to trva dele, takze teoreticky
> by z toho ani originalni CD nemela jit vytvorit.
>     Zdravi
>     Milan Roubal

tak inak:
Kazdy instalator ma najeky sposob preparsovania zoznamu balickov a ich
umiestnenia na cd. Pokial potrebujete vyrobit custom CD, vacsinou je to
mozne (minimalne to ide na Solarise, Redhat Linuxe, Slackware Linuxe,
OpenBSD a FreeBSD) a existuje sposob ako tento zoznam vytvorit a potom
spravit iso a instalovat. Asi 2 roky dozadu nebolo bezne CD stahovat vo
formate ISO a kazdy si ich vyrabal (mkisofs apod.). Od tych cias mi je
zname ze toto mozne je s vacsinou OS Linux a BSD.

Otazka znie, ako toto spravit v SuSe, resp. ako je mozne sa dostat k
suborom ARCHIV.gz a INDEX.gz a kde sa maju v adresarovej strukture
nachadzat (aky maju format)?

dik

dz

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com