Nevyriesene: genhdlist na SuSe Was: ako na vyrobu suse CD

Peter Ronai linux na my-scotland.sk
Středa Leden 22 16:35:24 CET 2003

Zhrniem to:
Takze to predbezne vyzera na to, ze moznost individualne vyroby SuSe CD
tu nie je. Subory ARCHIV.gz a INDEX.gz sa nachadzaju na originalnych CD
a ovplyvnuju beh instalatora, avsak blizsie nepopisanym sposobom a ich
umiestnenie je na CD je blizsie nepopisane. Z toho vyplyva ze SuSe je
mozne nainstalovat len alternativnymi cestami, nie z CD.
Vdaka za odpovede

dz

On Wed, 2003-01-22 at 15:27, Milan Kerslager wrote:

> Jeste zbyva otazka, jestli SuSE poskytuje verejne takovou verzi
> instalatoru, ktera bude ochotna cist CD, ktere si sam vyrobite (kdyz uz
> odhackujete zbytek).
>
> A nebo jinak: pokud nechcete za CD zaplatit, tak nejste vhodnym
> kandidatem na moznost instalace z CD a zbytecne s tim ztracite cas.
> Vyzkouset distribuci muzete na LiveEval CD nebo si proste budete muset
> nainstalovat distribuci z HDD nebo FTP serveru (pripadne jinak, pokud je
> to mozne).

This email has been scanned for all viruses by the MessageLabs SkyScan
service. For more information on a proactive anti-virus service working
around the clock, around the globe, visit http://www.messagelabs.com