DigiTraker Was[Re: Protux]

Středa Leden 22 17:18:48 CET 2003

	Ten nejak vyhynul?
ukazuje na ftp.cdrom.com a tam uz ten adresar
(ftp://ftp.cdrom.com/pub/demos/music/programs/trackers/) rovnez neni...
- neda se nekde sehnat? (posledni verze je zrejme 3.2.236Ko)

	Jo, i na i80386 se dalo poslouchat vice kanalu, pravda oversampling,
FFT ci 44kHz na digitalni (checht) prevodnik to nemelo (hlavne ne na
LPT), ale oproti zvukarne za 5 a vice tisic to hralo za cenu nekolika
odporu suprove...:-)

	Myslim, ze co se tyce prehravacu, umi to kde co, nejlepe IMHO XMMS
plug-in, ale to je vec nazoru, co se tyce komposeru, je to dost o
nicem...:-( Takze leda tak v emulatoru Amigy, to by bylo zuzo...'-)