cron -> logy, webalizer

konig mjkonig na iol.cz
Středa Leden 22 17:24:33 CET 2003

Dobry den,
nastavil jsem si ve virtualu (/home/virtual/site1/fst/etc) cron.daily -
webalizer a rotovani logu, cekam - druhej den a nic. Jak muzu vyzkouset
spousteni scriptu jako uzivatel toho /home/virtual/site1/fst/etc, jako root
muzu spoustet klidne cron scripty z hlavniho /etc/ a taky si muzu
prohlidnout crontab, nemuzu ale najit crontab toho
/home/virtual/site1/fst/etc - kde taky neni slozka cron.hourly.
Myslim ale ze ze se nektere scripty /home/virtual/site1/fst/etc/* spustily,
a sice statistiky ensimu.
Konfigurace - redhat 7.2- ensim, a podotykam jeste ze jsem linuxovy
zacatecnik.

konig