qt-mt

Marián Kyral marian.kyral na tiscali.cz
Středa Leden 22 21:16:05 CET 2003

Jiří Hubka wrote:
> Tak jsem problem vyresil (i kdyz jen castecne),
> vcera jsme dlouho do noci  hledal a zkousel vsechno
> mozne. Az sem si pri jednom ./configure vsiml
> ze se "zminuje" o tom ze pouziva gcc3.
>
> Ja si tam nedavno  prelozil gcc 3.2.1 takze jsem
> ho nachvili odebral "jen" z /usr/local/bin .
> A vsechny kompliace (ktereho nepotebuji) bezi.
> Cili hlavni problem je vyresen.
>
> Proc se to ale deje ? Vzdyt ma 2.96 v /usr/bin
> proc jeste leze do /usr/local/bin.
> PATH ma zadano drive /usr/bin nez .../local/bin.
>
> Leda by s tim souvisel ~/profile ale ted nevim
> [...]
Možná najde oba a vybere ten podle jeho názoru lepší :-))
Ovšem potom nejdou nové moduly slinkovat s qt, ktré je přeloženo starým
překladačem.

BTW: co máte v ~/profile? Souviset to spolu může, ale hodně záleží na
obsahu.

--
Marián Kyral
email : marian.kyral na tiscali.cz

         checking for intelligent life... not found
                           The Gimp 1.2 (configure)