Problem s HP656c

Radek Hladik rhladik na tfc.cz
Čtvrtek Leden 23 03:46:49 CET 2003

Zdravim,
	mam mensi problem s tiskarnou Hewlett Packard 656c. Kdyz ji pripojim k
linuxu (RH 7.3) a nakonfiguruju, tak se tiskarna tvari normalne tiskne.
Obcas ale zapise do logu:

kernel: printer.c: usblp0: nonzero read/write bulk status received: -110

a od te doby z ni leze jenom rozsypanej caj. Problem jsem videl v radici
USB (onboard z Intel BX chipsetu) a tak jsem zakoupil pridavnou kartu.
Ta situaci zlepsila, takze prumerne se vytiskne 5 misto 2 stranek nez se
dostavi problem :) Podotykam, ze karta pouziva usb-ohci, zatimco BXko
usb-uhci nebo uhci. Nesetkal jste se nekdo s tim?

Navic jsem si vsiml zajimave veci. Modul usbh-uhci/uhci/ohci ma ve
vypisu modulu uvedeno used by: 0 a dokonce se da odstranit behem tisku
(po cemz tiskarna (kupodivu) prestane tisknout :) ). Je toto normalni
chovani?

s pozdravem

				Radek Hladik