KDE "infikované" Gnomem

Oak Oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 10:07:53 CET 2003

Dobrý den,

mám opravdu kuriózní problém. Spustil jsem nápovědu
k nějaké gnomovské aplikaci, ta se otevřela v Nautilusu,
načež mi v mém krásném KDE hrklo a plocha se změnila na
gnomovskou, s gnomovskými ikonami a nabídkou. Nepřišel
jsem na to, jak se toho zbavit a bohužel, nezmizlo to
ani po restartu Xserveru. V adresáři ~/.kde/Autostart
nic není, přesto po spuštění KDE a zobrazení jeho
normální plochy v něm "hrkne" a plocha se změní na
gnomovskou.

Zdraví,

Oak

Reklama:
Aktualni zpravy z domova i ze zahranici, krimi, kultura, sport, zpravy ze spolecnosti, vztahy a sex, horoskop a televizni program
http://www.novinky.cz