wireless AP z point-to-Point?

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Leden 23 10:38:52 CET 2003

On Thu, Jan 23, 2003 at 09:06:22AM -0000, Jaroslav Lukesh wrote:
> Dobrý den,
>
> kolega si chce udělat freenet v Břeclavi, hledá něco levného, co by bylo
> možno provozovat jako AP. Kdysi jsem tu něco zaslechl o tom, že nějakou
> kartu je možno velmi jednoduše (SW) předělat na AP, nemáte někdo něco
> bližšího? AP by ho vyšlo přes 6k,, zatímco P2P kolem 3k.

za 2600,-Kc lze sehnat na www.i4.cz kartu ZCOMAX XI-626. Funguje jako
vino, mame dve a staci nam misto anteny plechovky od parku ;-). Rezimy
podporuje Ad-Hoc(P2P), AccessPoint a Managed(proti AP). Vice se dozvite
na http://czfree.net. Zejmena prispevek uzivatele Deu "Novy doporucovany
AP" v sekci bud strojovna nebo ustredna.

Sehnat ovladace neni problem. Idealni je zavitat na google a najit Petr
Simandl, ten take napsal clanek na abclinuxu v sekci harware.

Podotykam, ze karta umi i regulaci vystupniho vykonu (k vuli CTU).
Rychlosti 2Mbit az 11Mbit a ztratovost paketu je napriklad u nas 0,1%
pri 11M a plechovkach :-).

S pozdravem
-- Dalibor Straka