exportovane symboly jadra pri prekladu modulu

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Leden 23 10:47:46 CET 2003

On Thu, 23 Jan 2003, Daniel Kminek wrote:

> Jak vlastne prekladac kontroluje vyexportovane symboly jadra nad kterym je
> modul prekladan? zmena  celeho adresare /usr/src/linux nepomuze. Jakoby make
> dep neco zaznamenal mimo tento adresar.....
> Muzete mi prosim nekdo objasnit tuto problematiku a jak postupovat, aby se mi
> podarilo modul prelozit? ( Na jinem systemu prelozit jde...)

Kdyz to trochu zjednodusim tak to funguje nasedovne:

pri make dep se provede vypocet verzi symbolu a ulozi se do
/usr/src/muj_linux/include/modversions.h (resp. pres include). Je nutne aby
se pri prekladu vaseho modulu pouzil tento soubor.

U vas se ale zrejme pouzije /usr/include/linux/modversions.h (z
baliku kernel-headers z ditribuce) ktery se muze lisit. Proto doporucuji
nasledujicu:

provest v stromu se zdrojaky ze kterych mate jadro make dep a potom udelat

mv /usr/include/linux /usr/include/linux.old
ln -s /usr/src/muj_linux/include/linux /usr/include/linux

potom by to melo fungovat. Cely problem je v tom aby soubory s verzemi
symboly odpovidaly bezicimu jadru.

Bye

--

	Tomas Kasparek (sioux), PhD student FIT VUT Brno
 	  tomas.kasparek@[seznam.cz,volny.cz]