MySQL - po startu "zmrzne" konzole ?

Elektro Mosev - admin admin na elektromosev.cz
Čtvrtek Leden 23 11:22:23 CET 2003

Nejdřív co tu mám, je to SuSE Linux 8.1 a v něm MySQL v. 3.23.54a naisntalovaná z .rpm z netu. Po nasinstalení spouštím příkazem safe_mysqld --user=mysqlusr &
MySQL server tím sice naskočí (z druhýho kompu můžu upravovat databáze atd.) ale ta konzola kde to spustím už nereaguje :-( Nevím vůbec čím to, uživatel mysqlusr má plný práva do /var/lib/mysql a vzdáleně jde v mysql serveru dělat všechno, včetně zápisu do DB
No asi píšu zmateně, ale jsem začátečník, na help lince SUSE mi v zásadě řekli ať pročtu manuál k MySQ což jsem udělal hned na začátku a nevím ... taky mi AJ zrovna moc nejde .

A jako další dotaz, jak zajistit spouštění MySQL po startu počítače, v manuálu je psáno něco jako chkconfig --add mysql.server, ale to mi vrátí že je to unknown services ...

Díky za jakoukoliv pomoc

Fibi