glibc 2.2.93 vs. MySQL na RH 8

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Čtvrtek Leden 23 12:33:27 CET 2003

On Thu, Jan 23, 2003 at 12:13:34PM +0100, Edvard Miskej wrote:
> Hezky den, jiz nekolik dni se trapim se spatnou
> funkcnosti Mysql na RH 8. Diky strace se zjistilo
> ze chyba bude asi v glibc 2.2.93. Protoze nejsem
> velky odbornik v Linuxu, chtel bych upgradovat co nejjednoduseji.
> Stahl jsem si RPM z BETA noveho RH - glibc-2.3.1, ale zavislosti jsou
> tak propletene
> ze proste upgrade balicku se mi nedari.

Konkrétní problémy s MySQL na konkrétní verzi RH je vhodnější
řešit v bugzille https://bugzilla.redhat.com/bugzilla/index.cgi.

Povýšení verze glibc balíčkem z úplně jiné verze není triviální
operace a podle mého názor s sebou přinese více problémů než
řešení.

--
/* Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
   UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz