RedHat vs Debian

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Leden 23 20:45:30 CET 2003

Dobry den,

uz nejaky cas pouzivam RedHat a jsem s nim pomerne szity. Tim myslim ze
jsem zvykly na directory layout, umisteni conf souboru. A vubec
instalaci a nastavovani systemu (temer vsechno, kde to ma pro mne
vyznam, delam rucne).

Nicmene ted se mi dostalo nekolika impulsu, ktere mne primely k uvaze o
prechodu na Debian.

Nemam zajem vyvolavat nejaky flame-war, chtel bych se jen zeptat lidi
kteri necim podobnym prosly (a prechod dokoncily), nakolik je "admin's
system interface" odlisny oproti RH a jake ma (z vaseho pohledu) Debian
vyhody/ nevyhody. A naopak.

Jde mi teda o veci jako konfigurace, instalace, updatovani, rekomplovani
balicku atd.

Dik moc,

Dan

P.S. vim o tom, ze jasne nejlepsi metoda je to vyzkouset :)