Omnibook HP4500xe

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Pátek Leden 24 01:39:47 CET 2003

On Mon, 20 Jan 2003, Vladimír Makovský wrote:

> Jeste dodam, ze obecne je s novymi typy notebooku problem.
> Mel jsem problemy i s instalaci RH 8.0, coz jsem vyresil s pomoci
> http://bizforums.itrc.hp.com/ , mozna tam najdes uzitecnou radu.

Diky vsem co mi odpovedeli - dlouho jsem i brouzdal po bizforu (drive jsem
ho neznal - diky ) a webu obecne a myslim, ze to jeste chvili budu trvat,
nez se HW podpora v Linuxu usadi - vse je zatim moc nove, ale kdyz jsem
videl co je za problemy z Windows (Padavy Radeon, Spatna DVD podpora ,
tuhnuti apod ....) Bohuzel to vypada ze HP ma vse utajene a ani americka
podpora neni nic moc - spousta lidi si povzdychla ze stoji za pendrek a
jsou to jen listovaci technickou databazi.i.

Myslite, ze ma smysl volat nasi ceskou podporu ?
Ma s nima nekdo dobre zkusenosti ?

Veci ktere se netykaji Linuxu ale HW jako proc se zapina vetrak i kdyz
stroj je v klidu, jak roztahnout obraz ve VGA rezimu ci jak vzdy korektne
vypinat stroj aby se nemusel resetovat pichnutim zatim nikdo nevyresil.

Nicmene diky - pokusim si hrat s jadry a beta verzemi X a uvidime co se da
dosahnout v Linuxu.

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *