zmena poskytovatele linky a IP adr.

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pátek Leden 24 08:22:47 CET 2003

no, soubezny provoz je celkem na... :))
neexistuje poradne moznost jak sledovat jaky paket sel odkud a
odpoved poslat pres totez rozhrani. Myslim si ze rozumejsi je dat na
novou linku  klidne win masinu streba s demem winrouta a chvilku to
trapit a testovat a pak proste natvrdo prehodit

> 0. s predstihem zmensim timeouty v DNS.
ja to delam tak ze  jako nejnizsi MX dam klidne uz tyden dopredu
nove. A pak je ta zmena opravdu on-line a okamzita :)) (dokud server
bezi na starym, prijima to na nej, protoze to ma v lokanich domenach
se neznazi dorucovat na server s nizsim MXkem -alespon sendmail:))

viz vyse - zcela zbytecna prace - soubezny provoz moc neprinese.
Utesovat se tim, ze me to soubezne pobezi 1,2 tydny a budu moc
pripadne prepojit?? - nevim, radeji tyden poradne testovat vedle a
usetrit si praci s dalsi kartou do masiny, nastavovani firewallu....

jo, ale odpovedi na to co prijde pres stare pujdou pres novou linku a
rikate si o problemy....

> Popr. ostatni sluzby (DNS server, apache, ...)
> Posta (a pripadne ostatni sluzby) musi bezet na obou adresach.
totez :)

viz vyse:))
..po odpojeni stare linky ji proste jen vyhodim s DNSka...

S pozdravem
ECOnet - Jaroslav Cibulka
sprava a udrzba poc. siti, internet, kanc. technika...
Americka 49, 301 50 Plzen
tel:  019/7223472  0602/348191
ICO: 69263108   DIC: 138-6907292040