odesilani více souboru mailem (menici se nazev souboru)

Vladislav Vecerek vlada na nemrum.cz
Pátek Leden 24 08:29:55 CET 2003

Zdravim vsechny co rádi pomáhaj takovym straceným případum jako jsem ja :)

takze potrebuju odeslat soubory emailem z linuxu nejakym scriptem ...
mam adresar a v nem muze bejt 1 a vice soboru s ruznejma jmenama
(jmena budou mit pocatecni slovo stejne napr. Promedika_text.rtf a stejnou
priponou napr .rtf) a ja potebuju script ktery kdyz tam soubory jsou tak je
odesle vsechny mailem na jednu adresu a smaze ... a toto vse delat prez cron
automaticky v nejakou dobu...

muze mi nekdo poradit jak by se to dalo delat ? jde mi o to zjistit ty
souboru zda tam ubec sou a pak jak odeslat neco u ceho nevim predem jmeno

uuencode P* P* | mail adresa   -  nejak nechce fungovat... asi to tak nejde
:)

předem diky ... jo archiv konference prolejzam uz druhej den a akorat
umimodeslat jeden soubor :(

s pozdravem
                      V.Večerek

1. Zdravotní Rumburk a.s.